قالیشویی پونک قالیشویی قاصدک

قالیشویی غرب تهران قاصدک 02144482944-----02144067601سرویس سراسر تهران02122565650------02188630769

قالیشویی پونک قالیشویی قاصدک

قالیشویی غرب تهران قاصدک 02144482944-----02144067601سرویس سراسر تهران02122565650------02188630769

قالیشویی تهرانسر اکباتان قالیشویی قاصدک

پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۰۱ ق.ظ

                                                                      www.carpet-washing.ir

قالیشویی تهرانسر اکباتان قالیشویی قاصدک

02144566665

02166783185

02144560862

جاجیم نوعی زیر انداز کلفت و کوتاه است که در در طرح های مختلف هندسی شکل ستاره شکل ویا به شکل راه راه بافته میشود که تنوع رنگ در ان حدود هشت رنگ مختلف میباشد که این رنگها از نوع گیاهی و تکراری میباشد که نوارهای مختلف با رنگهای متفاوت پس از  دوخته شدن به یکدیگر جاجیم را تشکیل میدهند.شستشوی ان توسط قالیشویی و افراد متخصص انجام میپذیرد تا از پخش شدن رنگ هر نوار به  نوارهای مجاور جلوگیری شود که قالیشویی قاصدک با کادری مجرب وتجربه بیش از سه دهه شستشوی جاجیم را به بهترین شکل و با ارائه ضمانت نامه کتبی انجام میدهد


مواد اولیه،شیوه های فنی تولید و نقش و رنگ

 

1:تارو پود  بکار رفته در بافت جاجیم  پشم پیچیده شده الوان است که بعضی اوقات به صورت دستی و گاه ازمراکزریسندگی تهیه می شود. از پنبه در بافت  نخ های با پود نازکتر نیز  استفاده می شود.


2:بافت جاجیم در اکثر شهر های کشورمان شبیه یکدیگر است و فقط  سلیقه در به کار بردن رنگ و نقشه تفاوت دارد و همچنین قالیشویی جاجیم در در همه جای ایران تغریبا یکسان است و بیشتر رنگهای اصلی در جاجیم به کار میرودونقشهای ابری وبلبلی ویا بدون نقش و یا با نقشه ساده بسیار مرسوم است

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۰۱ ق.ظ
  • مهدی شکیبا

نظرات  (۵)

مدیریت ضعیف، شستشو کثیف، بسته بندی و حمل نامناسب، برخورد با مشتری در حد لاتولوتا،
  • جعفر باقری
  • سلام،
    خلاصه: عودت بدون شستشو، پول گرفتن برای کار نکرده، تاخیر چند ماهه، مکالمه به نحوی که لایق خودشان است، گواهینامه ایزو از انگلستان!
     ایکاش قالیشویی قاصدک فقط کمی از این حرفها را در تعامل با مشتری انجام میداد، ایکاش فرشهایی را که تحویل می گرفت، قبل از تحویل دادن حداقل کمی میشست!! ایکاش بابت کار نکرده پول نمی گرفت. ایکاش آقای شکیبا (مذیر قالیشویی قاصدک) تلفنش را جواب میداد و درک میکرد که در هر کاری احترام به مشتری چقدر مهم است.  ایکاش به جای وقت برای مقاله نویسی، نوع حرف زدن و سواد مراوده را به پرسنلش یاد میداد. ایکاش مفهوم زمان و برنامه ریزی را هم درک میکرد.
    فرش را پاره کردن ، چسب زدن که ما متوجه نشیم ، زنگ زدم برای پاسخگویی ، میگه چرا زودتر نگفتی؟ مگه این کار اشتباه  رو فرقی میکنه کی بگن، ما دیر انداختیم فرش رو ، دیر هم متوجه شدیم ، شما که با ضمانت فرش میشوری ، ضمانتت چند وقته است ، با بی ادبی تمام تلفنم رو قطع کردن ، دیگه هم جواب نمیدن ، واقعا متاسفم شما هم به دروغگو ها پیوستید، ای کاش مثل آدم میگفتید فرشتون رو پاره کردیم اینم خسارتش .مطمین باشید بخاطر برخورد بدتون حتما تو تلگرام آبروتون میره، جای بخشش نذاشتید ، کی میخواهید به اصل خودتون برگردید

    باسلام درموردقالیشویی قاصدت ومدیران مهدی شکیبا مقدم ادم کلاهبردارودزد من شکایت کردم دادگاه وازسال ۹۵ فرش من را نداده وادم لات ومعتاد وعوضی است هرکی خواست تووات ساپ به شماره 09354068153پیام بده ومدارک شکایتم را نشون بدم ایشون ادم حیف ادم حیونی وحشی وپدرش ازان بدتر وفقط زورشان به زن میرسه وزن کتک میزنند وفرارمیکنند 

    پیمان صادق زاده تهران 

    آدم های دزد و بی ادبی هستن

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی